KNLTB-ledenpas

De KNLTB-ledenpas is het bewijs dat je bondslid bent bij TPV De Dassenburcht. Dit pasje heb je nodig om een baan te reserveren op het afhangbord of om een op afstand (d.w.z. via de ClubApp of Mijn TPV De Dassenburcht) gemaakte baanreservering te bevestigen op het afhangbord voordat je gaat spelen (verplicht!). Ook kun je met dit pasje de buitendeur naar de gang met het afhangbord, de bedieningsconsole voor de baanverlichting en de kleedkamers openen vanaf het terras. Zorg er dus altijd voor dat je je pasje bij je hebt wanneer je gaat spelen!

 

Van jaarlijkse ledenpas naar meerjaren-ledenpas

Vroeger leverde de KNLTB elk jaar in februari nieuwe ledenpassen voor alle leden van de vereniging. Sinds 2019 ontvangen verenigingen voor ieder actief bondslid een meerjaren-ledenpas in plaats van de jaarlijkse ledenpas. Dat betekent dat personen niet meer elk jaar automatisch een nieuw exemplaar zullen ontvangen.

Nu de KNLTB-ledenpas voor meerdere jaren geldig is, staan het jaartal en de speelsterkte niet meer op de pas vermeld. Daarom geldt sinds 2019 het spelersprofiel op MijnKNLTB als je legitimatie voor het spelen van toernooien en competitie en heb je daar je ledenpas in principe niet meer voor nodig.

 

Je foto op de ledenpas vernieuwen

Leden kunnen zelf de pasfoto op hun ledenpas vernieuwen door hun foto in de ClubApp of ‘Mijn TPV De Dassenburcht’ aan te passen. Zo sturen ze een goedkeuringsverzoek naar de ledenadministrateur. Een derde optie is het opsturen van de nieuwe foto naar [email protected].

Houd er wel rekening mee dat de KNLTB strikte normen hanteert ten aanzien van de foto op de ledenpas (aan welke eisen de foto moet voldoen, lees je op de pagina ClubApp of Mijn TPV De Dassenburcht) en dat de print-runs van de ledenpassen sinds 2019 dus niet meer elk jaar plaatsvinden.

Wil je tussentijds een geactualiseerde ledenpas met je nieuwe foto aanvragen, volg dan de onderstaande procedure.

 

Wat is het verschil tussen een reguliere ledenpas en een noodpas?

Een reguliere ledenpas kost € 2,50. Nadat de ledenadministrateur de reguliere ledenpas heeft besteld, wordt deze door de KNLTB per post naar het adres van de ledenadministrateur verzonden. De levertijd is 1 tot  2 weken.

Een noodpas kost € 5,00. Nadat de ledenadministrateur de noodpas heeft besteld, wordt deze door de KNLTB per post naar het adres van het lid (zoals vermeld in de ledenadministratie van de vereniging) verzonden. De levertijd is 1 tot 4 dagen.

Nieuwe leden krijgen standaard een reguliere ledenpas na aanmelding als lid bij de vereniging. Zij ontvangen hun ledenpas normaliter persoonlijk van de ledenadministrateur, of de ledenadministrateur legt de ledenpas in de kantine waar het lid deze kan ophalen. Neem bij twijfel of vragen altijd contact op met de ledenadministrateur.

 

In 2 stappen een nieuwe ledenpas aanvragen

Ledenpas verloren, kwijt of gestolen? Of heb je je foto op gewijzigd via de ClubApp of Mijn TPV De Dassenburcht en wil je een ledenpas met je nieuwe foto aanvragen? De ledenadministrateur helpt je graag verder. De aanvraag verloopt in 2 stappen:

 

Stap 1 – Betaal de kosten voor een nieuwe ledenpas

Bepaal eerst of je een reguliere ledenpas of een noodpas wil aanvragen en betaal daarna de verschuldigde kosten via de onderstaande betaallink of QR-code.

 REGULIERE LEDENPAS 
(€ 2,50)
NOODPAS
(€ 5,00)
Klik hier om te betalen: ClubCollect-betaallink Klik hier om te betalen: ClubCollect-betaallink
QR-code reguliere ledenpas 2022 QR-code noodpas 2022

 

Stap 2 – Vraag de ledenadministrateur om je ledenpas te bestellen

Stuur nadat je hebt betaald een mailtje naar [email protected] met het verzoek om een reguliere ledenpas of een noodpas aan te vragen voor je.

Als de reden van je aanvraag een nieuwe foto is, geef dat dan a.u.b. ook nog even aan, want mogelijk moet de foto eerst nog worden goedgekeurd door de ledenadministrateur voordat de nieuwe ledenpas kan worden aangevraagd.

 

Wanneer kun je je nieuwe ledenpas verwachten?

Houd er rekening mee dat de levering van een reguliere ledenpas een of twee weken kan duren. Je krijgt bericht van de ledenadministrateur wanneer je nieuwe pasje binnen is. Heb je een noodpas aangevraagd, dan wordt deze binnen enkele dagen op je thuisadres bezorgd.