Contributie-inning

Moment van factureren van de contributies

Omdat we een tennis- en padelvereniging zijn en onze padelbanen – behoudens winterse weersomstandigheden – het hele jaar door kunnen worden gebruikt, loopt ons seizoen gelijk aan het kalenderjaar van 1 januari t/m 31 december. Om die reden staat het moment van factureren van de contributie voor het reguliere lidmaatschap los van het buitentennisseizoen (dat van omstreeks 1 april tot de eerste vorstperiode in het najaar loopt).

De vereniging stuurt de facturen voor het reguliere lidmaatschap meestal omstreeks half januari uit. Word je later in het seizoen lid, dan ontvang je je contributiefactuur normaal gesproken binnen enkele dagen na de verwerking van je aanmelding bij de vereniging door de ledenadministrateur.

 

Contributie-inning

Sinds 2023 innen we de contributies via de Contributie-module in KNLTB.Club, en niet meer via ClubCollect. Dat betekent dat je in 2023 een e-mail met een betaalverzoek ontvangt van [email protected], met je contributiefactuur als bijlage (PDF). De e-mail bevat een iDeal-betaallink, zodat je kunt betalen via de koppeling met je eigen bank.

Bedragen tot € 50 worden in 1 termijn betaald. Bij bedragen van € 50 of hoger krijg je de mogelijkheid aangeboden om in 1 of 2 termijnen te betalen. Kies je voor betaling in 2 termijnen, dan betaal je € 1,21 per termijn aan extra kosten. Je hebt twee weken de tijd om een keuze voor betaling in 1 of 2 termijnen te maken. Maak je binnen twee weken geen keuze voor 1 of 2 betaaltermijnen, dan kun je daarna uitsluitend nog in 1 termijn betalen.

 

Hebben we je actuele contactgegevens?

In verband met de facturering van de contributie is het essentieel dat leden hun actuele e-mailadres en mobiele telefoonnummer (voor eventuele toezending van een verificatiecode) doorgeven aan de ledenadministratie of deze gegevens zelf actueel houden via de ClubApp of Mijn TPV De Dassenburcht. Is er geen of een foutief e-mailadres bekend bij de ledenadministratie (of zit je mailbox vol!), dan bezorg je ons helaas extra werk... 

 

Geen  contributiefactuur ontvangen?

We zullen in januari een nieuwsbericht plaatsen wanneer de contributiefacturen voor het reguliere lidmaatschap zijn uitgestuurd. Heb je geen e-mail met de contributiefactuur ontvangen? Controleer in dat geval in de KNLTB ClubApp of Mijn TPV De Dassenburcht of vereniging over je juiste mailadres beschikt. Kijk  ook nog eens goed in je mailbox of je de e-mail met de contributiefactuur niet over het hoofd hebt gezien. Het is ook mogelijk dat de mail in een spamfilter is terechtgekomen. Om te voorkomen dat onze mail als spam wordt aangemerkt, is het raadzaam om e-mailadressen van de vereniging (bijvoorbeeld [email protected], [email protected], [email protected] en [email protected]) toe te voegen aan je adresboek of de white-list van je e-mailprogramma.

Neem bij twijfel contact op met de penningmeester.

 

Anders betalen?

Is betalen van de contributiefactuur via de iDeal-betaallink – om wat voor reden dan ook – voor jou niet mogelijk, neem dan a.u.b. contact op met de penningmeester.

 

Sponsoring

Leden die hun contributie via een sponsorfactuur betalen, ontvangen geen contributiefactuur. Heb je abusievelijk toch een contributiefactuur ontvangen terwijl je had aangegeven via de sponsorfactuur de contributie te willen voldoen, neem dan contact op met de penningmeester.

 

Vragen?

Heb je vragen over de contributie-inning of denk je dat je geen of een foutieve factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met de penningmeester.

Twijfel je of de vereniging wel beschikt over je actuele contactgegevens (e-mailadres, mobiele nummer)? Of wil je andere gegevens (bijv. je woonadres) laten aanpassen? Neem dan contact op met de ledenadministrateur.