Gegevens wijzigen

In verband met de contributie-inning en informatievoorziening is het essentieel dat de vereniging beschikt over de actuele contactgegevens van de leden.

Helaas vergeten leden echter wel eens om wijzigingen in hun gegevens door te geven aan de ledenadministratie. Daarom is het goed om te weten dat leden nu ook zelf hun telefoonnummer en e-mailadres in de ledenadministratie van de vereniging kunnen bijwerken. Dat kan via de KNLTB ClubApp of via Mijn TPV De Dassenburcht.

Zo wijzig je je telefoonnummer/e-mailadres in de ClubApp:
• Open de ClubApp op je smartphone en log indien nodig in.
• Selecteer onder in het scherm het tabblad ‘Meer’ (versie 2 en hoger).
• Selecteer in het profielscherm het symbooltje rechts naast je foto (drie lijntjes met bolletjes).
• Tik op ‘Bewerk’. Je kunt nu telefoonnummers en e-mailadressen bewerken, toevoegen of verwijderen.
• Optioneel: Geef desgewenst aan of je je telefoonnummer/e-mailadres wil verbergen voor je clubgenoten.

Zo wijzig je je telefoonnummer/e-mailadres in Mijn TPV De Dassenburcht:
• Selecteer de knop ‘Mijn Club’ (of ga rechtstreeks naar https://www.tpvdedassenburcht.nl/mijn).
• Voer in het inlogscherm je bondsnummer en wachtwoord in.
• Selecteer na het inloggen het tabblad ‘Mijn profiel’.
• Wijzig de gewenste gegevens en sla de wijzigingen op.
• Optioneel: Vink het vakje ‘Geheim’ aan achter je telefoonnummer/e-mailadres als je deze gegevens wil verbergen voor je clubgenoten.

Andere gegevens aanpassen?

Wil je andere gegevens wijzigen, bijvoorbeeld je adres? Neem dan contact op met de ledenadministratie.

Inloggegevens kwijt of vergeten?

Ben je je inloggegevens voor de ClubApp of het Mijn Club-gedeelte van de website kwijt of vergeten? Geen probleem! Kies dan op de inlogpagina de optie ‘Reset wachtwoord’ of ‘Wachtwoord vergeten’. Je krijgt vervolgens een mailtje toegestuurd met een link naar een pagina waar je zelf je wachtwoord kunt instellen.

Zorg dat je wachtwoord uit minimaal 8 tekens bestaat, inclusief minstens één hoofdletter, kleine letter, cijfer en speciaal teken (bijv. ?%[email protected]#^$) maar geen komma of spatie! Doe je dit op een mobiele telefoon of een tablet, let dan op dat je apparaat niet automatisch een spatie invoegt na een leesteken Noteer je wachtwoord voor een volgende keer en gebruik het niet voor andere websites of apps!

Lukt het inloggen niet, om wat voor reden dan ook, stuur dan een mailtje naar de ledenadministrateur; deze kan desgewenst een nieuw inlogaccount voor je aanmaken, waarna het inloggen hopelijk wel lukt.