Gegevens wijzigen

In verband met de contributie-inning en informatievoorziening is het essentieel dat de vereniging beschikt over de actuele contactgegevens van de leden.

Helaas vergeten leden echter wel eens om wijzigingen in hun gegevens door te geven aan de ledenadministratie. Daarom is het goed om te weten dat leden nu ook zelf hun telefoonnummer en e-mailadres in de ledenadministratie van de vereniging kunnen bijwerken. Dat kan via de KNLTB ClubApp of via het Mijn Club-gedeelte van de website.

Zo wijzig je je telefoonnummer/e-mailadres in de ClubApp:
• Open de ClubApp op je smartphone en log indien nodig in.
• Selecteer onderin het scherm het tabblad ‘Mijn profiel’ (v1) of ‘Meer’ (v2).
• Selecteer in het profielscherm het symbooltje rechts naast je foto.
• Selecteer de knop ‘Mijn gegevens wijzigen’.
• Optioneel: Geef desgewenst aan of je je telefoonnummer/e-mailadres wil verbergen voor je clubgenoten.

Zo wijzig je je telefoonnummer/e-mailadres in het Mijn Club-gedeelte van de website:
• Ga naar de website van de club: https://www.tpvdedassenburcht.nl.
• Selecteer de knop ‘Mijn Club’ (of ga rechtstreeks naar https://www.tpvdedassenburcht.nl/mijn).
• Voer in het inlogscherm je bondsnummer en wachtwoord in.
• Selecteer na het inloggen het tabblad ‘Mijn profiel’.
• Wijzig de gewenste gegevens en sla de wijzigingen op.
• Optioneel: Vink het vakje ‘Geheim’ aan achter je telefoonnummer/e-mailadres als je deze gegevens wil verbergen voor je clubgenoten.

Andere gegevens aanpassen?

Wil je andere gegevens wijzigen, bijvoorbeeld je huisadres of je IBAN? Neem dan contact op met de ledenadministratie.

Inloggegevens kwijt of vergeten?

Ben je je inloggegevens voor de ClubApp of het Mijn Club-gedeelte van de website kwijt of vergeten? Geen probleem! Kies dan op de inlogpagina de optie ‘Reset wachtwoord’ of ‘Wachtwoord vergeten’. Je krijgt vervolgens een mailtje toegestuurd met een link naar een pagina waar je zelf je wachtwoord kunt instellen. Zorg dan wel dat je dit wachtwoord noteert voor een volgende keer!
Lukt het inloggen niet, om wat voor reden dan ook, stuur dan een mailtje naar de ledenadministrateur; deze kan je desgewenst nieuwe inloggegevens toesturen.